Konstigt?

Okej nu kör jag lite ;) Ni ser ju det som är inringat? Tycker det sern lite konstigt ut. Armen ser tjockare ut än vanligt? Hmm...Vad kan detta bero på? Antagligen för att hon inte Photoshoppat denna arm? Nu hittade jag ju ingen bra jämnförelsebild men jag jaja. Jag tog bara en. Också tänkte jag att "karmen" eller vad man nu kallar det (Där det står Skillnad iaf!). Ena ser ut att vara mer uppåt än andra? Eller visst, det kan ju bero på något annat men ändå. Tycker det ser väldigt skumt ut :S Sen var det det där med ?:n... Aja, jag tycker det ser konstigt ut där iaf? Hmm...Photoshoppad bränna? Kanske det. Det var det iaf. Ni kan ju sitta och tänka efter själva?



Jämnförelse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0